Natalia  haastoi minut löytämään itsestäni viisi asiaa joista tykkään vartalossani.

1) Rinnat, samoin kuin Natalia, pitkä imetys tekee ne erityisiksi. Esikoinen tuli vielä pitkään syliin niin että puristui rintojeni väliin ja sanoi: Rakastan äitin tisseitä. Poikanen, jota sain imettää vain 11kk on jälleen oppinut imemään, aivan oikealla imuotteella. Hänkin pitää niitä erityisinä. Ja toki Haahelokin.

2) Suu. Myös suuni on suuri. Siis ihan konkreetisesti. huulet ovat paksut ja pehmeät. Hymyilen paljon, hymy tekee minut kauniiksi. Hymy kertoo että olen ystävällinen ja avoin ottamaan vastaan mitä muut haluavat minulle kertoa.

3) kasvot ylipäätään. Minulla on hyvin liikkuvaiset ja ilmeikkäät kasvot. Kerron paljon asioita niillä, sanomatta sanaakaan.ja minut ymmärretään yleensä hyvin.

4) Vartaloon sinänsä on hiukan vaikea suhtautua positiivisesti, sillä sen kautta koen niin paljon kipua, päivittäin. Mutta. vaikka olen ylipainoinen, pidän vartaoani kivana. terveyssyistä laihduttaminen olisi perusteltua, mutta olen pohjimmiltaan olen tyytyväinen.

5) Upeat hiukset. Nekin ovat suurta. Pitkät, paksut, luonnontilassakin sen verran väriä että erotun maantiestä. Hiukset ovat kruununi, vaihtamalla kampausta saan vaihdettua olemukseni nopeasti. Pesen hiukseni kerran viikossaa Erittäin hienolla suomalaisella shampoolla, joskus käytän jopa hoitoainetta. Ei värjäyksiä, ei permanentteja. Pitkät taipuisat hiukset pyllynpäälle. Esikoisella on samanlaiset, mutta vaaleat

Ja mukaan haastan Niinan, Eevan, Mannan, Kauran ja uuden tuttavuuden Kuuauringon