Torstaina oli vanhaan tapaan Torstairetki. Mukana olin minä ja Naapurinrouva pesueinemme sekä Mokkaset ja opettajatteren siippa lapsineen.  Olimme suuressa leikkipuistossa, joss aoli erikseen pienten puoli ja isojen puoli. Minä nuhanenänä tunsin oloni kurjaksi, mutta saivatpa nuo minut taas nauramaan.

Iltapäivää hissuteltiin kotona ja Haahelon tultua töistä läks tämä pojan kanssa renkaiden vaihtoon, minä nokosille ja sitten Kulmatalon pidempi tyttö pirautti ja kysyi lenkille. Pikapikaa olin pöksyissä ja lähdettiin tekemään pieni lenkki. Juur kun avasin ulko-oven soitti Mannakin että mennäänkö, ja joo, totta kai. Eli toinen lenkki vielä perään.

Yön nukuin kullä sikeästi...

Tänä aamuna edelleen flunssa vaivaa, puistossa pyörittiin Naapurinrouvan kanssa kaksin (viisin) ja iltapäivällä tuli Papu leikkimään pojun kanssa. Tämä ilta menee kyllä kodinhoidollisissa tehtävissä ja ehkä lyhyt lenkki.