torstaina olin huonovointinen aamusta ja Haahelo jäikin kotipäivälle. Virottuani menimme tukkuun hakemaan kengurut aj antiloopit ja sitten kaupunkikotiin, Haahelo töihin. Ja illalla vaihto: mä töihin ja Haahelo hoitamaan prinssiä, Esikoinen olikin ystävällään ja sitten mummulassa yötä.

 

Perjantaina hilluimme pojun kanssa kotosalla, Esikko oli Särkännimemessä kaverin kanssa. kävimme yliopistolla lounaalla ja sitten ostoksilla Tullintorilla kun odottelimme bussia mökille. Juuri kun olimem lähdössä pysäkille soitti Isoisä ja kysyi lähteekö prinssi hänen kanssaa hommiin. LÄhtihän seja mä jäin odottelemaa Haahelon työpäivän loppumista ja pesin siinä joutessani vessan. Sitten käytiin yhdessä kaupassa ja mökille. Minulle ei vain tullut uni, se on alkanut olla hankalaa nykyään.

tänään sitten oli aivan kuolemankamala aamupäivä, oli NIIN kurja olo. Kun kuvittelin että vuohenjuusto kävisi minulle :( Illalla tuli kuitenkiin Mokkalat ja pukeuduimme merirosvoiksi iltamia varten. Prinssi oli oikein suloinen polvihousuissa, siskon valkoisessa t-paidassa, äidin vyössä ja styrox-jeesusteippimiekassaaan huivi pässä. Jäämies ja Manna sopivat niin hyvin toisilleen ja kaikissa valokuvissa Manna on ihan tyttö ja Jäämiehellä pinkkiä kynsilakkaa. Esikoinen oli hyvin tyylikäs ja minä homssuinen. Haahelo meni saunaan.

Kauaa emme juhlissa viihtyneet, tulimme pökille ja paistoimme takassa makkaraa ja maissia, ja huomenna he tulevat taas!

 

Lauantai