Äitienpäivä: Perhe oli pari tuntia mökillä, minä yksin kotona! Ompelin hiukan, katkoin neulan , täytin KELA-hakemuksia ja järjestelin papereita.

12.5. Viittomakielikurssin alkuinfo. Selvittävän onko mahdollista että lapsetkin tulisivat mukaan.

13.5. Mielenkiintoinen keskustelutilaisuus moraalikehityksestä. Lyhyesti: varusmiehillä ja nuorisorikollisilla on yhteistä moraalin tason laskeminen. Laitostumisesta johtuvaa. Ja että olen ollut oikeilla jäljillä miettiessäni seuraamusetiikkaa ja selvittäessäni sitä esikolle. Joskin esikko taitaa olla siihen liian nuori.. Tästä ehkä joskus jos joskus olen hereillä niin oma kirjoitus... tuskin siis.

14.5. en muista

15.5. VAPAATA. Kodinhoitaja tuli olemaan pojan kanssa, mä kävin kirpparilla, fysioterapiassa, Esikon kanssa hanmaanppoistossa ja sen jälkeen Esikon nimenomaisesta toivomuskesta Tullintorilla shoppailemassa. Saalina makee takki, ompelukoneen neuloja, tarroja, kirja, sukkahousuja ja sukkia. ja värikynät ja pääkallopitkiksiä.

16.5. Lähtö Helsinkiin, lapset mummulle.Pääsimme Peelle yökylään, Pee itse tosin ei ollut paikalla joten me ihan romanttisesti söimme pizzaa ja saunoimme ja nukuimme koko yön sylikkäin. Joskin alkuiltaa hiukan rajoitti jonkinsortin nettisotkuilu...

17.5. Kiirepäivä:

klo 11 minä Seurasaareen valokuvausprojektin nimissä (siitä sitten Sibeliuspuistoon ja jonnekin ja Sompasaareen)

klo 12 Haahelo Rautatientorille kokoukseen

klo 16 minä kokoukseen Tikkurilaan

klo 18 Haahelo perässä kokouspaiikkaa illanviettoon

jäimme vielä yöksi ja aamulla jatkoimme tulevaisuuden suunnittelua.

Su 18.5. klo 13 lähdimme kotiin, kotona järjestelimme paikkoja

ma 19.5. Meni järjestelyksi että sain Esikoisen partiosta kotiin, onneksi Johtaja auttoi

ti 20.5.Esikoisella Luokkaretki, ei huolinut mua mukaan.

Mokkaset ja me päivä mökillä, kevätsiivouksen, retken, metsäretken ja seikkailun merkeissä.

ke 21.5. KIPSIN POISTO!

Ensialkuun tuli taloyhtiön putkiremontin asuntokirto hämmästelemään siiirrettyä keittiötämme, siitten lähdimmekin kiireenvilkkaa lääkäriasemalla, jossa kipsi leiikattiin pois, käsi röntgenkuvattiin jas itten odotimme TUNNIN että lääkär vilkaisi kättä (n 2min) ja sanoi että sen päälle ei olisi hyvä kaatua, luutuminen on vahva ja että jos lapsi varoo kättä antaa varoa ja jos käyttää sitä niin antaa käyttää.

Sitten yliopistolle lounaalle Bennin ja Haahelon ja Tepon kanssa ja juoksemaan tyttöjen kesken opintoputkeen. Koska Manna meni ääneen ihmettelemään mikä kaksosista on niin hauskaa edestakaisin juoksemisessa, vedin Mannan mukaan ja mekin juoksimme opintoputkessa nauraen, ja Benni otti meidän syliin samalla lailla kuin minä kaksoset aiemmin. 

Kotin, Poju päiväunille (ihanaa!) ja minä huilailin, laitoin stroganofin tulemaan , Papu tuli meille leikkimään,   Tseitsei haki Haahelo lenkille ja nyt pienet suunnittelevat josko menisivät kylpyyn...