No nyt mää jo jaksan avautua Haahlosta ja maanantaista

haahelon piti lähteä töistä hakemaan lasta tarhasta, mutta soitti minulle että auton lukko oli jäätynyt. Käskin hakemaan lämmintä vettä muovipussiin, ei auttanut. Etsi lukkosulaa. Kaveri tuli onneksi vastaan ja lainasi. lukkosulapurkki oli tyhjä. Kettu. Lopulta sai lukkosulan ja suihkutin. Ei auttanut sekään. Minä soitin päiväkotin että on myöhässä...


Pyysi appiukon apuun. Minä soitin päviäkotiine ttä vaari hakeekin. Haki pojan ajoi Haahelon työpaikalle. Ei sekään auttanut, vaikka miten laitettiin lämmintä vettä, lämmitettiin avainta ym. Lopulta murtauduttiin sisään, siis väännettiin oven karmia ja vedettiin koukulla oven lukkopainike ylös.

Tässä vaiheessa auton oikea omistaja tuli paikalle.

Oli kuulemma varsin kummelimainen olo, kamerat vain puuttuivat. Tosin olipa kai tuolla omistajallakin piilokamera-olo, luulen. No, asia selvisi sentään. Omistaja tosin ei ollut oikeasti omistaja, vaan kaverinsa; omistaja palaa ensi viikolla Suomeen. Mahtaneeko tuo edes uskoa mitä tapahtui?

Mitä siis oli tapahtunut? Aamulla Haahelo jätti auton 3. rivin keskikohdalle. Päivällä kävi heittämässä minut silmäleikkauksesta kotiin ja vei auton parkkiin 4. rivin keskikohdalle. Täsmälleen samanlainen auto oli sitten laitettu parkkiin 3. riville. Rekisterinumero toki erosi, sen sijaan auton sisälle ei lumipeitteen takia nähnyt.

---

Haahelon kommentti:


Tällaisten takia olen yrittänyt sanoa ihmisille, että minulle nyt vaan ei saa antaa käytännöllisiä tehtäviä. Muutenkin menee puihin hommat. Minä kämmennän kaikki asiat jotka voi kuvitella jonkun kämmentävän, ja suurimman osan niistä mitä ei voi kuvitella.

 

***

 

MInä olen toipunut silmäleikkauksesta hyvin, luennolla pitää pitää aurinkolaseja kun datatykin hohde on niin voimakas mutta näen ihan ok.

 

**

 

Priinzezza on kiukkuneiti...

 

**

 

POjalla muuttui taas rotaatio, ja lääkäri tuumasi että hengitys haisee asetonille, otettiin pikapissanäyte ja tuloksen perusteella koko arsenaali sitten labrassa. Munuaslääkäri katsoo tiistaina.

 

Mä alan olla aia väsynyt siihen että jatkuvasti tulee jotian uutta. pitäisi tehdä vammaistukihakemus ja kaikkea.