Eilenkin olin pirteä. Aamun ulkoilimme ja takaisin tullessamme oli mummu häärimässä keittiössä. Sain pojan nukkumaan ja ajattelin mennä tapani mukaan (siuis tämä reilu kk, aiemmin en ole voinut nukkua päivisin) huilimaan itsekin vaan mitä. Ei nukuttanut. Olin ihan pirteä, joten jatkoin siivoamista. Saunan jälkeen lähdimme vielä polkupyörälenkille kauppaan.

Illalla ei sitten uni tullut. Minun on ollut "aina" hankalaa nukahtaa,ja siinä mielessä olen nauttinut tästä väsymyksestä, kun olen nukahtanut niin helposti. Illalla olikin sitten normihankaluus. Ei kuitenkaan vaikuttanut tämän aamun heräämiseen, heräsin VIRKEÄNÄ klo 7. Uskomatonta.

Vanhempani lupasivat maksaa meille hiukan kotiapua tämän väsymyksen vuoksi, ja mietin pitäisikö se nyt perua,mutta kyllä tämä olo on sen verran hutera että ehkä parempi näin. Nyt nimittäin jo hiukan haukotuttaa, mutta en aio mennä päiväunille. En.

PS.Ostin eilen VIIDET kengät : Esikolle, pikkupoikaselle sekä itselleni kolmet avokkaat. Tarjouskorista, paitsi pojan. Pojan kengät yksin maksoivat enemmän kuin minun ja tytön neljä paria yhteensä