Pikkupoikanen juo siis Neocatea ja se näyttää sopivan. Vaan kun lapsi on 11kk, niin maidolla ei maha pysy kauaa täytenä, joten pulolsota tankataan jatkuvasti, noin 1-1,5 tunnin välein. Ja koska emme ole vielä tottuneet arvioimaan noita ruokavälejä ulos kotoa lähteminen on seikkailu.

Lisää jännitystä tuo vielä se että jauhekorvikkeita ei saa tehdä valmiiksi, vaan ne täytyy sekoittaa keitettyyn ja jäähdytettyyn, kylmässä säilytettyyn veteen vasta juuri ennen syömistä. Ja kuinka hankalaa se onkaan verrattuna helppoon tiusuun josta voi vaikeuksitta ottaa pienen hörpyn just niin usein kun haluaa ja jota ei tarvitse säilyttää kylmälaukussa.

*************

Esikkokin on kuumeessa.

****************

Lähetin tänään Haahelon kauppaan, ostoslistassa luki "lihaa". Tuo toi naudan ulkofileetä, joka siis maksaa aika paljon. Ja kun minun talousbudjettini on rakennettu hiukan edullisemmille aineksille. No, oma vikani se oli kun en ollut ohjeistanut kunnolla, kauppalistan kun olin tehnyt itseäni silmällä pitäen.

Lisäksi Haaheloi toi minulle irtokarkkeja (Olen purkanut imetysdiettini!). Valitsi pussiin sellaisia mistä ei pidä, koska oli huomannut ettei pidä mistään minun valitsemistani. Ei ihan onnistunut, minäkään en pidä noista.

Mutta joukossa oli myö spunaisia marmeladisydämiä. En tykkään niidenkään mausta mutta niiden tuominen on silti söpöä.